Процес маркетингового консультування може включати широкий комплекс послуг залежно від завдань, цілей і можливостей підприємства. У даний комплекс послуг входять всі роботи так чи інакше пов'язані з організацією маркетингу і збуту на підприємстві, з розробкою і виведенням продукції на ринок, з адаптацією продукції або її образу до потреб ринку, з вивченням споживачів, їх переваг і запитів, конкурентів і їх діяльності.
Основними напрямами маркетингового консалтингу є:
Розробка маркетингової стратегії
Даний вигляд послуг передбачає широкий комплекс робіт у результаті якого підприємство отримує комплексну маркетингову стратегію підприємства. Даний комплекс включає:
- Аудит маркетингу на підприємстві
- Аналіз ситуації на ринку
- Вивчення конкурентів
- Вивчення споживачів і їх переваг
- Позиціювання продукції підприємства
- Створення конкурентної переваги
- Розвиток продукту, адаптація його до позиції підприємства
- Визначення цінової політики
- Розробка каналів просування
- Розробка методів просування продукції
- Адаптація маркетингової стратегії з основними бізнес-процесами підприємства
Підсумком розробки повинна стати комплексна маркетингова стратегія підприємства на перспективу з чітко певною метою і розробленими планами по реалізації цих цілей. Наявність стратегії гарантовано підвищує об'єми продажів підприємства і зменшує різні ринкові ризики.
Аналіз ринку і перспектив бізнесу
Досить часто підприємству достатньо вивчити ринок і оцінити свої перспективи на ньому. В більшості випадків це відбувається при ухваленні рішення про вихід на нові ринки або виробництві нової продукції. Інколи дані заходи необхідні в разі різкого погіршення стану підприємства, зменшення об'ємів продаж, посилення конкуренції на ринку. У комплекс робіт входять:
- Аналіз маркетингу на підприємстві
- Аналіз ситуації на ринку
- Вивчення конкурентів
- Вивчення споживачів і їх потреб
- Оцінка перспектив підприємства на даному ринку, пропозиції по основних напрямах діяльності
У результаті підприємство чітко знає, що чекає його на ринку і яким буде результат в разі того або іншого розвитку подій.
Створення концепцій брендів
Досить часто підприємство хоче вивести на ринок і закріпити на ньому свою марку або товар. Робота в цілому аналогічна розробці маркетингової стратегії проте більше зосереджена не на цілях і завданнях підприємства, а на конкретному продукті, його позиціюванні і створенні конкурентних переваг. Природно концепція обов'язково пов'язана із загальною стратегією підприємства. Значна увага приділяється елементам створення потрібного образу в свідомості споживачів.
У результаті робіт замовник отримує чіткий план робіт по виведенню нового бренду на ринок (можливий варіант ребрендінгу і вже існуючої торгівельної марки) в якому розписані всі етапи створення марки, її позиціювання, організація збуту і реклами продукту.
Інформаційне забезпечення
Крім того наш центр може запропонувати програму впровадження CRM систем (Customer Relationship Management System), які дозволяють автоматизувати процес взаємин з клієнтами підприємства. Можлива розробка індивідуального програмного забезпечення залежно від потреб замовника для автоматизації різних маркетингових процесів на підприємстві. Детальніше можна прочитати в розділі ТЕХНОЛОГІЇ нашого сайту.
Маркетинговий супровід
Завершальний етап всіх напрямів маркетингового консалтингу. Якщо замовника влаштовують наші пропозиції і висновки, то ми можемо забезпечити консалтинговий супровід всіх етапів впровадження наших пропозицій в життя.
Реалізація маркетингових програм, по-перше, дає замовникові чітке уявлення про ситуацію на ринку, по-друге, гарантовано приводить до поліпшення позицій підприємства на ринку а отже до збільшення об'ємів продажів.
За бажанням замовника і залежно від його потреб може бути розроблена індивідуальна програма консультацій і робіт в галузі маркетингу.
Якщо Вас зацікавили наші методики, телефонуйте нам по телефону (032) 235-79-74 або (067) 303-22-73 або напишіть по e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Ознайомившись із специфікою Вашого бізнесу, ми зможемо адаптувати нашу пропозицію до Вашої компанії і провести її презентацію.