Менеджер сучасного офісу

Наш курс ставить перед собою завдання підготувати працівників офісу до вирішення складних і різноманітних проблем, які щодня виникають в сучасних організаціях: зв'язки організації із зовнішнім середовищем, забезпечення документації і правового управління фірмою, робота з діловими партнерами, інформаційне забезпечення керівників, робота з персоналом, господарські питання і т.д. Теоретичні відомості ілюструються прикладами з практики офіс-менеджерів як вітчизняних, так і зарубіжних компаній.

Особливості роботи офіс-менеджера:

  • Функції в офісі;
  • Корпоративна культура. Поведінка;
  • Діловий етикет. Діловий стиль в одязі;
  • Робота з офісною технікою;
  • Менеджмент часу;
  • Комунікація в діловому світі;
  • Ділове спілкування;
  • Діловодство. Кадрова робота;
  • Організація заходів. Прийом делегацій;
  • Взаємини з колегами і клієнтами;
  • Конфліктні ситуації.



Тривалість програми: 1 місяць

ЦПБ NEWBIZNET

м. Львів, 79008, пл. Галицька, 7
Тел: +38 (032) 235 79 74
E-mail: bsc.newbiznet@gmail.com

Search