Наш курс ставить перед собою завдання підготувати працівників офісу до вирішення складних і різноманітних проблем, які щодня виникають в сучасних організаціях: зв'язки організації із зовнішнім середовищем, забезпечення документації і правового управління фірмою, робота з діловими партнерами, інформаційне забезпечення керівників, робота з персоналом, господарські питання і т.д. Теоретичні відомості ілюструються прикладами з практики офіс-менеджерів як вітчизняних, так і зарубіжних компаній.
Особливості роботи офіс-менеджера:
- Функції в офісі;
- Корпоративна культура. Поведінка;
- Діловий етикет. Діловий стиль в одязі;
- Робота з офісною технікою;
- Менеджмент часу;
- Комунікація в діловому світі;
- Ділове спілкування;
- Діловодство. Кадрова робота;
- Організація заходів. Прийом делегацій;
- Взаємини з колегами і клієнтами;
- Конфліктні ситуації.
Тривалість програми: 1 місяць