Програма:
1. Кадрове діловодство, як частина загального діловодства;
2. Нормативно правова документація, яка регламентує кадрове діловодство;
3. Бібліотека;
4. Правова і мовні сторони кадрового діловодства;
5. Документи, які регламентують роботу з персоналом і діяльність кадрової служби;
6. Номенклатура справ;
7. Колективний договір і правила внутрішнього трудового розпорядку;
8. Організаційна структура і штатний розклад;
9. Положення про відділи і служби;
10. Посадова (штатна) інструкція;
11. Прийом на роботу:
- Документи необхідні при прийомі на роботу;
- Порядок оформлення на роботу;
12. Оформлення документів (резюме, накази, трудова книжка...)
13. Інші типові форми документів: накази, службові листи, розпорядження, угоди, факси.