Кадрове діловодство.Основи КзПП

Програма:

1. Кадрове діловодство, як  частина загального діловодства;
2. Нормативно правова документація, яка регламентує кадрове діловодство;
3. Бібліотека;
4. Правова і мовні сторони кадрового діловодства;
5. Документи, які регламентують роботу з персоналом і діяльність кадрової служби;
6. Номенклатура справ;
7. Колективний договір і правила внутрішнього трудового розпорядку;
8. Організаційна структура і штатний розклад;
9. Положення про відділи і служби;
10. Посадова (штатна) інструкція;
11. Прийом на роботу:

  • Документи необхідні при прийомі на роботу;
  • Порядок оформлення на роботу;

12. Оформлення документів (резюме, накази, трудова книжка...)
13. Інші типові форми документів: накази, службові листи, розпорядження, угоди, факси.

ЦПБ NEWBIZNET

м. Львів, 79008, пл. Галицька, 7
Тел: +38 (032) 235 79 74
E-mail: bsc.newbiznet@gmail.com

Search