Надзвичайно складним в управлінні бізнесом є створення таких умов, при яких працівники працювали б з повною віддачею. Причому в процесі відбору персоналу в першу чергу дають згоду тим кандидатам, які демонструють повну готовність працювати саме на цю компанію, тобто відбирають саме «змотивованих» Що ж відбувається в процесі роботи і чому доводиться створювати мотиваційний клімат, розробляти системи мотивації і стимулювання. Саме ці питання розглядатимуться на даному тренінгу.
Основним завданням даного тренінгу є напрацювання з учасниками ефективних і продуктивих методів, підходів і прийомів створення системи мотивації і стимулювання персоналу в компанії, створення мотиваційного клімату.
Знання, навики і інструменти, якими володітимуть учасники тренінгу:
• Виявлення джерел мотивації і чинників демотивації
• Ознайомлення з класичними і новими підходами в області мотивації;
• Оволодіння основними інструментами діагностики мотивації підлеглих і застосування індивідуального підходу до мотивації підлеглих;
• Оволодіння навиками розробки системи матеріального стимулювання, а також використання способів нематеріального стимулювання співробітників.
• Ознайомлення з системами оцінки персоналу і вироблення навиків оцінки персоналу.
Тематика:
• Мотивація. Мотивація і типи людей. Система мотивації на підприємстві. Дискусія.
• Методи і інструменти мотивації. Тест "Визначення джерел мотивації".
• Матеріальне - нематеріальне стимулювання. Система стимулювання працівників як складова частина корпоративної культури. Стимулювання в період змін. Робота в групах, визначення стимулів для працівників.
Кейс стаді
• Система стимулювання працівників як складова частина корпоративної культури. Створення мотиваційного клімату. Практичне завдання визначення мотиваційних чинників на підприємстві. Кейс-стаді "Індичка".
• Лояльність. Задоволення, лояльність, залученість персоналу. Робота в групах. "Взаємозв'язок між мотивацією, задоволенням і лояльністю." Кейс стаді.
• Управління талантами. Дискусія
• Оцінка персоналу як інструмент мотивації персоналу. Оцінка персоналу на різних етапах роботи з персоналом. Практичне завдання. Формування переліку якостей (компетенцій) для оцінки працівника. Кейс "Вибір системи оцінки персоналу".
Тривалість тренінгу: 16 ч. (2 дні по 8 годин з 10:00 до 18:00)