Вся відома техніка продажів може бути використана і у продажу по телефону, проте, тут є і свої особливості. Кваліфікований менеджер з продажу повинен засвоїти правила ведення телефонних переговорів так, щоб вони стали повсякденною нормою його ділового спілкування. На основі досвіду вироблені певні правила телефонного спілкування, виконання яких допоможе вам подолати труднощі, набути необхідних практичних навичок:
Цільова аудиторія: менеджери з продажів, торгові агенти, працівники відділу збуту
Мета програми: збільшення об'ємів продажів підприємств за рахунок поліпшення технологій продажу
Тематика тренінгу:
• Постановка цілей і визначення пріоритетів менеджера з продажу. Психологічна підготовка, подолання страху.
• Процес, інструменти і види продажу. Техніка телефонного і особистого контакту.
• Особливості спілкування по телефону. Канали комунікації і їх використання при спілкуванні по телефону, вплив голосу, тону, інтонацій і темпу мови на процес спілкування.
• Як привернути увагу при холодному дзвінку і утримати його? Як здолати бар'єр секретаря?
• Як відповісти на питання про ціну і не втратити клієнта ? Як управляти розмовою? Метод перехоплення ініціативи: відповідь –питання - пропозиція - питання . Як правильно призначити зустріч?
• Стрес-менеджмент. Методи швидкої релаксації після важкої розмови. Візуалізація позитивних продажів
• Планування зустрічі. Підготовка. Структура переговорів з клієнтами.
• Техніка формування точних питань для виявлення інтересів і потреб клієнта.
• Ефективна презентація. Аргументація на користь свого товару(послуги). Розстановка
акцентів і пріоритетів для клієнта
• Технології ефективного переконання.
• Заперечення, робота із запереченнями. Алгоритм продуктивної роботи з
запереченнями.
• Конструктивна поведінка в конфліктних ситуаціях.
• Техніка завершення продажу. Спосіб подачі ціни. Знижки.
Методи роботи: міні-лекції, робота в групах, рольові гри і ін.