Техніка активного продажу,ведення переговорів з клієнтом

Цільова аудиторія: менеджери з продажів, торгові агенти, працівники відділу збуту

Мета програми:
 збільшення об'ємів продажів підприємств за рахунок поліпшення технологій продажу і вивчення психології клієнта

Завданнями даного курсу є:
•    оволодіти практичними навиками формування сприятливої і комфортної атмосфери в       спілкуванні з клієнтом;
•    рецепти подолання страхів у продажу і старт до дій;
•    освоїти уміння виявити потреби клієнта і запропонувати товар (послугу);
•    освоїти мистецтво ведення переговорів
•     навчитися грамотно працювати із запереченнями, напрацювати план відповідей на них;
•    опанувати техніку взаємодії з клієнтом, який сумнівається;
•    сформувати уміння перетворити потенційного клієнта на реального
•    освоїти навики конструктивної поведінки в конфліктній ситуації;
•    ознайомити і пропрацювати основну техніку ефективного переконання;
•    навчити формувати маркетингову стратегію і оперативний план дій у сфері продажу


Тематика тренінгу:
•    Постановка цілей і визначення пріоритетів менеджера з продажу. Психологічна підготовка, подолання страху.
•    Процес, інструменти і види продажу. Техніка телефонного і особистого контакту.
•    Планування зустрічі з клієнтом, Типи клієнтів, робота з різними типами клієнтів.
•    Базові поняття переговорного процесу.
•    Структура переговорів на етапі підготовки до переговорного процесу.
•    Проведення переговорів, технічні прийоми ведення переговорів.
•    Техніка формування точних питань для виявлення інтересів і потреб клієнта.
•    Технології ефективного переконання: технології невербального впливу на хід переговорів; тренінг прийомів атракції; уміння грамотно працювати із запереченнями; оволодіння технікою взаємодії із співбесідником, який сумнівається; виявлення своїх основних помилок в переговорах.
•    Техніка завершення переговорів.
•    Конструктивна поведінка в  конфліктних ситуаціях.
•    Вміння втримати клієнта, перетворити його на постійного.
•    Техніка завершення продажу. Спосіб подачі ціни. Знижки, заохочення.

Методи роботи:
 міні-лекції, робота в групах, кейс-стаді, рольові ігри та ін.

ЦПБ NEWBIZNET

м. Львів, 79008, пл. Галицька, 7
Тел: +38 (032) 235 79 74
E-mail: bsc.newbiznet@gmail.com

Search