Цільова аудиторія: менеджери з продажів, торгові агенти, працівники відділу збуту
Мета програми: збільшення об'ємів продажів підприємств за рахунок поліпшення технологій продажу і вивчення психології клієнта
Завданнями даного курсу є:
• оволодіти практичними навиками формування сприятливої і комфортної атмосфери в спілкуванні з клієнтом;
• рецепти подолання страхів у продажу і старт до дій;
• освоїти уміння виявити потреби клієнта і запропонувати товар (послугу);
• освоїти мистецтво ведення переговорів
• навчитися грамотно працювати із запереченнями, напрацювати план відповідей на них;
• опанувати техніку взаємодії з клієнтом, який сумнівається;
• сформувати уміння перетворити потенційного клієнта на реального
• освоїти навики конструктивної поведінки в конфліктній ситуації;
• ознайомити і пропрацювати основну техніку ефективного переконання;
• навчити формувати маркетингову стратегію і оперативний план дій у сфері продажу
Тематика тренінгу:
• Постановка цілей і визначення пріоритетів менеджера з продажу. Психологічна підготовка, подолання страху.
• Процес, інструменти і види продажу. Техніка телефонного і особистого контакту.
• Планування зустрічі з клієнтом, Типи клієнтів, робота з різними типами клієнтів.
• Базові поняття переговорного процесу.
• Структура переговорів на етапі підготовки до переговорного процесу.
• Проведення переговорів, технічні прийоми ведення переговорів.
• Техніка формування точних питань для виявлення інтересів і потреб клієнта.
• Технології ефективного переконання: технології невербального впливу на хід переговорів; тренінг прийомів атракції; уміння грамотно працювати із запереченнями; оволодіння технікою взаємодії із співбесідником, який сумнівається; виявлення своїх основних помилок в переговорах.
• Техніка завершення переговорів.
• Конструктивна поведінка в конфліктних ситуаціях.
• Вміння втримати клієнта, перетворити його на постійного.
• Техніка завершення продажу. Спосіб подачі ціни. Знижки, заохочення.
Методи роботи: міні-лекції, робота в групах, кейс-стаді, рольові ігри та ін.