Цільова аудиторія: торгові представники, менеджери що займаються просуванням товару, послуги.
Метою цього тренінгу є придбання знань, умінь і навиків роботи в ринковому середовищі
на основі концепції маркетингу.
Програма тренінгу дає можливість:
- оволодіти теорією маркетингу, методами і інструментарієм ухвалення маркетингових рішень;
- проводити комплексні дослідження ринку;
- визначати актуальні маркетингові проблеми підприємства;
- розробляти і реалізовувати товарну, цінову, збутову і комунікаційну політики.
Тематика:
1. Як працює маркетинг на Вас і Вашу фірму?
2. Що споживач хоче придбати і що Ви насправді продаєте?
3. Ключові положення для дослідження і розуміння свого ринку
4. Формування комплексу маркетингу
- товарна політика
- рішення в галузі ціноутворення;
- рішення в системі збуту і логістики
- комунікаційна політика
Методи роботи: навчання пройде у формі інтенсивного тренінгу з використанням інтерактивних методів навчання: практичні завдання і рольові ігри, обговорення в групах, дискусії, презентації, міні-лекції, робота в малих групах