Маркетинг для менеджерів продажу

Цільова аудиторія: торгові представники, менеджери що займаються просуванням товару, послуги.


Метою цього тренінгу 
є придбання знань, умінь і навиків роботи в ринковому середовищі
на основі концепції маркетингу.

Програма тренінгу дає можливість:
-    оволодіти теорією маркетингу, методами і інструментарієм ухвалення маркетингових рішень;
-    проводити комплексні дослідження ринку;
-    визначати актуальні маркетингові проблеми підприємства;
-    розробляти і реалізовувати товарну, цінову, збутову і комунікаційну політики.

Тематика:
1.    Як працює маркетинг на Вас і Вашу фірму?
2.    Що споживач хоче придбати і що Ви насправді продаєте?
3.    Ключові положення для дослідження і розуміння свого ринку
4.    Формування комплексу маркетингу

  • товарна політика
  • рішення в галузі ціноутворення;
  • рішення в системі збуту і логістики
  • комунікаційна політика


Методи роботи: навчання пройде у формі інтенсивного тренінгу з використанням інтерактивних методів навчання: практичні завдання і рольові ігри, обговорення в групах, дискусії, презентації, міні-лекції, робота в малих групах

ЦПБ NEWBIZNET

м. Львів, 79008, пл. Галицька, 7
Тел: +38 (032) 235 79 74
E-mail: bsc.newbiznet@gmail.com

Search