Цільова аудиторія: керівники компаній, ТОР менеджери.
Мета програми: грамотне управління організаційними змінами в компанії
Тематика:
1. Особливості змін в сучасних умовах. Типи змін. Суть змін. Типи реакцій на зміни: від синдрому жертви обставин до ілюзії всемогутності.
2. Управління організаційними змінами.
Організація як «жива система». Зміни і життєвий цикл організації (за І Адізесом).
3. Стадії реалізації змін.
4. Позитивна комунікація в процесі змін. Фактори що визначають позитивне та негативне сприйняття змін. Соціальні стилі працівників і індивідуальне відношення до змін.
5. Роль керівників в процесі реалізації змін
6. Типи та причини опору до змін. Індивідуальний та організаційний опір до змін. Стереотипи та сформовані (існуючі) методи роботи.