YOOtheme

Вся відома техніка продажів може бути використана і у продажу по телефону, проте, тут є і свої особливості. Кваліфікований менеджер з продажу повинен засвоїти правила ведення телефонних переговорів так, щоб вони стали повсякденною нормою його ділового спілкування. На основі досвіду вироблені певні правила телефонного спілкування, виконання яких допоможе вам подолати труднощі, набути необхідних практичних навичок:

Програма:


  • Підготовка і планування роботи менеджера
  • Що потрібно знати про клієнта
  • Початок розмови
  • Вам дзвонить клієнт: 10 правил
  • Ви дзвоните клієнтові: 10 правил
  • Особливості спілкування по телефону
  • Етап спілкування з секретарем
  • Значення інформації
  • Типи клієнтів
  • Психологічний тиск
  • Голос – це основний робочий інструмент
  • Застосовуємо на практиці знання про роботу з різними запереченнями клієнтів
  • Мистецтво влучних запитань
  • Переконаєте клієнта за допомогою прикладів і фактів
  • Коли клієнт «дозрів», робота менеджера не закінчена
  • Слухати важливіше, ніж говорити. Утримання уваги клієнта
  • Побудова взаємин з клієнтами
  • Як слід завершувати розмову