YOOtheme
Друк PDF

Професійно-етичний кодекс менеджерів рекрутингової агенції


1. З повагою ставитися до колег, замовників і претендентів;

2. Не приймати дій, в результаті яких може постраждати репутація замовника;

3. Не займатися цілеспрямованим переманюванням від одного замовника до іншого раніше влаштованих претендентів, а також інших співробітників компаній-замовників, імена яких були розкриті замовником у ході виконання попередніх замовлень;

4. Не працювати з претендентами і замовниками, чия діяльність не вкладається в рамки етичних норм, прийнятих у демократичному суспільстві;

5. Забезпечувати конфіденційність інформації, що отримується від
претендентів і замовників, не допускати розголошення інформації, яка може завдати шкоди претенденту або замовнику;

6. Зберігати анонімність замовника і
претендента до тих пір, поки від них не буде отримано дозвіл на розголошення відповідної інформації;

7. При відборі претендентів не допускати дискримінацію за статевими, расовими, національними, релігійними, віковими або політичними ознаками і керуватися виключно професійними та психологічними вимогами замовника;

8. Дотримуватися принципів незалежності та об'єктивності при оцінці
претендентів;

9. Постійно вдосконалювати свої знання та професійні навички, в тому числі шляхом обміну досвідом зі своїми колегами;

10. Ні в якій формі і ні за будь-яких обставин не вимагати винагороди від
претендентів за їх працевлаштування.