YOOtheme

Процес маркетингового консультування може включати широкий комплекс послуг залежно від завдань, цілей і можливостей підприємства. У даний комплекс послуг входять всі роботи так чи інакше пов'язані з організацією маркетингу і збуту на підприємстві, з розробкою і виведенням продукції на ринок, з адаптацією продукції або її образу до потреб ринку, з вивченням споживачів, їх переваг і запитів, конкурентів і їх діяльності.

Основними напрямами маркетингового консалтингу є:

  • Розробка маркетингової стратегії

Даний вигляд послуг передбачає широкий комплекс робіт у результаті якого підприємство отримує комплексну маркетингову стратегію підприємства. Даний комплекс включає:

  • Аудит маркетингу на підприємстві
  • Аналіз ситуації на ринку
  • Вивчення конкурентів
  • Вивчення споживачів і їх переваг
  • Позиціювання продукції підприємства
  • Створення конкурентної переваги
  • Розвиток продукту, адаптація його до позиції підприємства
  • Визначення цінової політики
  • Розробка каналів просування
  • Розробка методів просування продукції
  • Адаптація маркетингової стратегії з основними бізнес-процесами підприємства

Підсумком розробки повинна стати комплексна маркетингова стратегія підприємства на перспективу з чітко певною метою і розробленими планами по реалізації цих цілей. Наявність стратегії гарантовано підвищує об'єми продажів підприємства і зменшує різні ринкові ризики.

  • Аналіз ринку і перспектив бізнесу

Досить часто підприємству достатньо вивчити ринок і оцінити свої перспективи на ньому. В більшості випадків це відбувається при ухваленні рішення про вихід на нові ринки або виробництві нової продукції. Інколи дані заходи необхідні в разі різкого погіршення стану підприємства, зменшення об'ємів продаж, посилення конкуренції на ринку. У комплекс робіт входять:

  • Аналіз маркетингу на підприємстві
  • Аналіз ситуації на ринку
  • Вивчення конкурентів
  • Вивчення споживачів і їх потреб
  • Оцінка перспектив підприємства на даному ринку, пропозиції по основних напрямах діяльності

У результаті підприємство чітко знає, що чекає його на ринку і яким буде результат в разі того або іншого розвитку подій.

  • Створення концепцій брендів

Досить часто підприємство хоче вивести на ринок і закріпити на ньому свою марку або товар. Робота в цілому аналогічна розробці маркетингової стратегії проте більше зосереджена не на цілях і завданнях підприємства, а на конкретному продукті, його позиціюванні і створенні конкурентних переваг. Природно концепція обов'язково пов'язана із загальною стратегією підприємства. Значна увага приділяється елементам створення потрібного образу в свідомості споживачів.

У результаті робіт замовник отримує чіткий план робіт по  виведенню нового бренду на ринок (можливий варіант ребрендінгу і вже існуючої торгівельної марки) в якому розписані всі етапи створення марки, її позиціювання, організація збуту і реклами продукту.

  • Інформаційне забезпечення

Крім того наш центр може запропонувати програму впровадження CRM систем (Customer Relationship Management System), які дозволяють автоматизувати процес взаємин з клієнтами підприємства.   Можлива розробка індивідуального програмного забезпечення залежно від потреб замовника для автоматизації різних маркетингових процесів на підприємстві. Детальніше можна прочитати в розділі ТЕХНОЛОГІЇ нашого сайту.

  • Маркетинговий супровід

Завершальний етап всіх напрямів маркетингового консалтингу. Якщо замовника влаштовують наші пропозиції і висновки, то ми можемо забезпечити консалтинговий супровід всіх етапів впровадження наших пропозицій в життя.

Реалізація маркетингових програм, по-перше, дає замовникові чітке уявлення про ситуацію на ринку, по-друге, гарантовано приводить до поліпшення позицій підприємства на ринку а отже до збільшення об'ємів продажів.

За бажанням замовника і залежно від його потреб може бути розроблена індивідуальна програма консультацій і робіт в галузі маркетингу.

Детальніше про різні аспекти маркетингу можна прочитати на нашому спеціалізованому порталі http://www.marketolog.info

Якщо Вас зацікавили наші методики, телефонуйте нам по телефону (032) 297-50-36 або (067) 303-22-73 або напишіть по e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . Ознайомившись із специфікою Вашого бізнесу, ми зможемо адаптувати нашу пропозицію до Вашої компанії і провести її презентацію.

Замовити Маркетинговий консалтинг

Потрібно*

 
Field not valid (required or bad value)

 
Field not valid (required or bad value)

 
Field not valid (required or bad value)

 
Field not valid (required or bad value)